czwartek, 11 lutego 2010

Gruzja autostopem

18 Lutego o godz 19:00 Zapraszamy na spotkania z Gruzją.
 Edyta Foryś
Fotograf, fotoedytor. Współpracuje obecnie z wydawnictwem Carta Blanca i agencją PAF Forum.
Edyta o swojej wyprawie autostopem:
"Gruzja, kraj wina, wspaniałej kuchni, pięknej przyrody, starych zabytków.
Tak podają portale kaukaskie, wikipedia, itp.
Prawie nic o tym kraju nie wiedziałam wyruszając.
Decyzję o wyjeździe podjęłam w ostaniej chwili.

Dla mnie Gruzja to przede wszystkim kraj ciepłych, gościnnych ludzi,
niekończących się toastów, kraj gdzie czas ciągle jeszcze płynie wolniej,
a pieniądze nie są najważniejsze.

Tego doświadczyłam i o swojej przygodzie docierania stopem a później jeżdżenia
po Gruzji, chciałabym opowiedzieć.
Wybrałam ten sposób przemieszczania się, by być bliżej ..., ale
i dla przygody. I nie zawiodłam się. Sporo się w krótkim czasie wydarzyło.
A że nie ma dla mnie podróży bez robienia zdjęć, to utrwaliłam to co wydało mi się szczególnie ważne,
piękne i tymi obrazami chcę się podzielić.

Edyta Foryś

czyli Foto Edycja :-)"




Wstęp: Biletobon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz